Tuesday, January 23, 2007

Vinteren er her!




Endelig har snøen kommet til Bergen og! Jeg nyter det. Gikk faktisk fra leiligheten og til byen i går, bare fordi det var så kjekt når det snødde så mye. Så ut som en snømann når jeg kom fram, men var verdt det! I dag var jeg og flere fra klassen ute på aketur. Vi tok Fløybanen til topps, og akte ned til byen på nyinnkjøpte rumpeakebrett. Anbefales ikke for sarte rumper, men var utrolig moro! Særlig i de litt brattere bakkene uten de store steinene. Vinter med snø er SÅ mye kjekkere enn vinter med regn! Legger ved et par bilder, sånn bare for å vise hvor fint det er og hvor gøy vi har det med snø.

1 comment:

Ingunn said...

Jeg også vil ake på Fløyen! Håper snøen holder seg en stund. Jeg var også ute og gikk i snøen i går. Digg å høre det kanse under føttene i steden for å plaske! Å gå ute når det snør masse er bra, så lenge man har lue...