Saturday, April 14, 2007

Jeg har fått jobb!

Ååå, så deilig å vite hva jeg skal gjøre til høsten! Jeg har fått et årsvikariat, 100% på Grav skole i Bærum kommune. Det er en stor barneskole med ca 580 elever og 40 lærere. Blir spennende! Vet ikke noe enda om hvilket klassetrinn jeg skal på, om jeg blir kontaktlærer eller ikke osv. Men det er heller ikke så farlig akkurat nå:) Er i alle fall ganske sikker på at jeg skal jobbe blant annet med musikk, og det er jo kjekt!
Er ansatt med forbehold om at jeg består alle eksamnene dette semesteret, så nå er det bare å stå på! Har forsåvidt ikke strøket på en eneste eksamen i mitt liv, så satser på at det går bra nå og. Men dette er jammen en ekstra motivasjon!

1 comment:

Anonymous said...

Gratulerer! Mamma er så glad og veldig spent på hovrdan det blir å få en lærer til i familien.
Klem.