Wednesday, October 11, 2006

Øyer og sånn

OK, alle som kjenner meg litt vet at jeg skjeler, og har gjort det hele livet. Det som er interessant nå, er at jeg har begynt å skjele innover (!) Og ikke bare litt, se på dette bildet som Nina tok av meg på mandag:
Var hos optiker i dag, og han vet ikke hva han skal gjøre med meg. Men gav meg i alle fall ny styrke på det ene øyet, så får vi se om det hjelper. Noen som har noen forslag? Kanskje jeg må tilbake til barndommen og begynne med lapp igjen???

Ellers har jeg hatt band-øvelse i dag, festlige greier:) Vi er 6 stykker fra klassen som er satt sammen til et band, og før jul skal vi ha konsert med 6 sanger. I løpet av konserten skal alle ha spilt bass, trommer og vært vokalist på minst en sang. Høres gøy ut? Er nå mest spent på at jeg skal spille trommer på en Cardigans-låt... Men går nok bra når jeg får øvd litt. Vi har det moro når vi holder på i alle fall!

No comments: