Friday, May 04, 2007

Så, hvor gammel er jeg egentlig?

Fant denne testen, og det er jo kjekkere med sånne ting enn musikkhistorie akkurat nå... Så det er herved motbevist at jeg er født i middelalderen, men jeg er likevel litt eldre "at heart" enn i virkeligheten...



You Are 29 Years Old

Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view - and you look at the world with awe.

13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.

30-39: You are a thirtysomething at heart. You've had a taste of success and true love, but you want more!

40+: You are a mature adult. You've been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.

4 comments:

Anonymous said...

Jeg ble 26 år!!! Jippi!
Hilsen mamma.

Ingunn said...

Og jeg ble 23. Så da er det vel jeg som er nærmest min egen alder...
Man at du er eldre i sinnet en mamma da Kristine... Begynner du å bli voksen?!?

Anonymous said...

Og jeg ble 24! Yngre enn både kona og svigermor... :D

Anonymous said...

Jeg ble 31!
Det betyr at jeg er den som er eldst, og derfor mest ansvarsfull av samtlige!
Det er litt alarmerende!
Shit..! Snart må jeg forsørge hele gjengen...
Med det beviser hvertfall at jeg er moden nok til å starte, og forsørge min egen familie!
Så nå manger jeg bare en kjæreste, noen barn, en enebolig, volvo, og en golden retriver! :)