Sunday, February 18, 2007

Adventskalender i februar?

Klart det går an!

Det har seg slik at vi har en koselig liten nærbutikk som jeg av og til er innom om jeg bare skal ha en eller to ting. På fredag var jeg innom, og ved kassa hadde de en kurv med nedsatte varer de ikke får solgt lenger. Nå er det jo slik at studentøkonomien tvinger oss til å tenke økonomisk, men når det er helg er det jo god med snop. Og i denne billig-kurven fant jeg en stooor smarties adventskalender, fyllt med masse sjokolade, og leker i tillegg, også til bare 15 kr! Stefan syntes vel at jeg egentlig var litt tåpelig når jeg kom drassende hjem med denne, men det tok ikke lang tid før vi lekte med julenisser, spilte smarties spill, og spiste oss godt kvalme på smarties og annen sjokolade. Det er jo ikke sånn at vi går og venter på julaften ennå, så da er det vel lov å åpne alle lukene på en gang? (i riktig rekkefølge selvfølgelig!)

No comments: